100 saker jag tycker

1. Tre namn jag lyssnar till:
Fattar inte...?

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Att jag är ganska så tålmodig. Eller inte.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Inget liv

4. Detta är jag rädd för:
FULLISAR- Helt klart!

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Dig ;) Haha skoja. Finns nog inte 3 saker jag vill ha vaarje dag.. Men:
Nåt gott, sysselsättning (förutom data), bra vänner

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Hmm... Klappa en blodigel 'urk', äta bajs 'urk,urk'.. Allvarligt svek mot nån

7. Detta tycker jag om att göra:
Data... Hahahha noolife. Nej men jag gillar oxå att umgås med vänner m.m.

8. Detta vill jag göra just nu:
Kanske sova..? Eller nej. Eller jo.

9. Bästa känslan:
Kärlek, vänskap, glädje. De 3 bästa känslorna blev det istället..

10. Värsta känslan:
Sorg..?

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:
Charmig

12. Är jag kär just nu?
Inte direkt

13. Jag vill gifta mig:
Japp, senare i livet dock, haha.

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Massor! Studera okej egentligen inte men jag vill ju nå en viss topp då måste man studera, festa, gå i highschool kmr antagligen inte hända, bli framgångsrik, ha en familj, gifta mig, skådespelerska.. kmr antagligen inte heller hända, lämna ett märke i världen folk ska veta att jag fanns. Och mkt mer!

15. Min käraste ägodel:
Min laptop..? Haha nolife igen.. Nej men det är antagligen det..

16. Något jag vill ha i present:
Åh massor.. Om jag skulle veta nåt jag veerkligen vill ha skulle jag haft en födelsedagspresent vid det här laget. (Fyllde år i augusti och har inte fått nåt från mamma o pappa för jag har inte sagt vad jag vill ha). Så jag vet verkligen inte..

17. Detta har jag på mig just nu:
Pyjamas hahhaha

18. Favoritkläder:
Oh gosh, har så mkt så jag knappt vet vad som finns i min garderob. Ingen aning med andra ord..

19. Favorit djur:
Det här känns lite lågstadiet..?

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
R&B, Techno, Hiphop, Reggea/Dancehall

21. Favoritlåt just nu:
Många

22. Roligaste ämne i skolan:
Bild, SVENSKA, slöjd ibland, hemkunskap tjockis.

23. Tråkigaste ämne i skolan:
No och ibland so och ibland matte och ibland finska hahah...

24. En bok jag gillar:
Fastän jag alltid läst mkt minns jag ingen spec... Fast jag har alltid gillat Katarina von Bredows kärleksböcker! Och Twilight-serien e oxå ganska bra.

25. En film jag älskar:
Hmm.. Ingen spec, men gillar somsagt twilight-serien.

26. Favorit tv-program?
Kollar aldrig på tv, fast med datan kollar kollade jag på ONE TREE HILL, OMG ÄLSKAR

27. Favoritdoft:
Jag såklart? Haha nej men venne finns ju massor

28. Detta äter jag gärna:
Allt typ :$ Hahhaa.

29. Dricker helst:
Det jag är sugen på antagligen

30. Favoritgodis:
Choklad :L

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Kanske Amerika nån gång

32. Färg på mina ögon:
Grön-bruna. Fast beror alltid på ljuset.

33. Min längd:
Höhö.. typ 154 eller nåt. Minns inte. Vadå kort?

34. Jag tror på:
Inget spec faktiskt om d e tal om religion. Fast är ju kristen och ska konfirmera mig i år.

35. Jag spelar:
Whut?

36. Person jag beundrar:
Ingen speciell faktiskt. Eller jo alla beundrar väl sina föräldrar.. hahaha

37. Så här bor jag:
Just nu bor jag i ett ganska nytt område. Typ bara 5 år gammal lägenhet nära stan. :)

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Men orka gå omkring o räkna

39. Det här tänder mig:
Kackerlackor. Haha skoja. Vettefan

40. Det här gör mig avtänd:
Den här freakin misslyckade listan nån cp gjort..

41. Favoritfärg:
Haha ingen spec

42. Favoritcitat:
People change things go wrong, stuff will happen but life goes on.

43. En hemlighet jag vet:
Men snälla, världens dummaste fråga. Fan skulle jag berätta för om d var en hemlighet? Korkad jävel som skrivit denhär listan

44. Bästa present jag fått:
Haha venne kanske förra året: Nya laptopen i födelsedagspresent då den förra krashat :)

45. Senast köpta skiva:
Haha flera år sen. Vi lever lixom 2010 och nu för tiden finns det nåt som kallas youtube och spotify. Även nåt som bluetooth, ladda ner och ipod existerar. Och ibland nöjer jag mej med radion t.o.m.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Jag vet faktiskt inte.. Brukar inte tänka på det direkt. Haha där ljög jag. Alla tänker ju på utseendet, men ja asså jag tänker lixom aldrig på vad jag är nöjdast med. Gillar inte nåt med mitt ansikte som avskilda delar, men som helhet är det väl helt okej antar jag. Och så gillar jag min längd faktiskt. Eller asså jag kmr ju växa lite till o då blir d perfekt. Lättare o få killar som är längre. Inte fint när tjejen e kortare, haha.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Hmm.. Kmr inte på nåt. Hhaha skoja. Nej men nånting

48. Udda förmåga/egenskap:
Hahhaha, jag kan knäcka typ hela min kropp. Inte samtidigt, hahaha. Men: Nacken, ryggen, fötterna, fingrarna, handleden. Synd att de flesta tkr de e grose. Haha sj tkr jag att d e skööönt :)

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Hmm.. Annabel skulle antagligen säga kloakråtta och Cattis skulle säga.. Typ en liten mus? Sj tkr jag att jag skulle vart en.. lax.

50. Vad lyssnar du på just nu?
Gamla Sofijahlåtar OMG MINNEN

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Vart i skolan

52. Var är dina föräldrar födda?
Finland och Iran :)

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Försökte ladda ner ett av mina klipp på youtube så jag kunde ha det som minne, för ville radera den därifrån. Så då var man tvungen o installera en grej men de funka inte endå...

54. Vilken är din favoritrestaurang?
Ingen spec :)

55. När badade du i en pool senast?
Hmm.. Sommras på Teneriffa...

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Hahha, nej fast en film vi spelade in i typ 5an-6an!

57. Hur många barn vill du ha?
Vet inte. Kanske högst 3. Ville ha 10 när jag var liten, haha omg.

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Ingen spec, fast är bara inte så förtjust i hårdrock eller klassiska mozart-låtar...

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Hej nämnde jag föresten att jag är 14?

60. Vad har du för TV-kanaler?
Kollar inte på tv, men antagligen allt som alla andra oxå har.

61. Har du åkt moped någon gång?
Nepp

62. Har du busringt någon gång?
Vem har inte? ;)

63. Har du fått felparkeringsböter?
Ja du vet. Råka parkera min cykel lite för nära trädet en gång :(

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Nej usch! Skulle antagligen svimma i luften, hahahha.

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Iran tror jag.

66. Har du en egen trädgård?
Ja på balkongen. Haha nej men. Eller på landet..?

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
Kollar inte

68. Kan du alla orden i nationalsången?
Hahaha nej tror inte det faktiskt..

69. Badkar eller duschkabin?
Vad vi har eller vilket jag använder? Svarar på båda då.. Vi har ett badkar och en duschkabin. Föredrar dock duschen eftersom att det går så mkt snabbare än att trappa upp ett bad o sen ligga där i en halvtimme. Så har faktiskt (bli inte förvånade) inte badat i badkaret mer än typ 5 gånger och vi har haft det i typ 4 år nu eller nåt.

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Hmm.. Har sett ganska många men.. ONE TREE HILL? D: Haha film ehm.. Jag venne kanske 500 days of summer? Nej vettefan..

71. Favoritpizza?
Köttfärspizza, kebabpizza, champinjon+räkor+ tonfisk. Äsch alla. Fast helst inte hawaii eller nån jäkla banancurry.

72. Chips eller popcorn?
Chips lugnt, har aldrig gillat popcorn, fast går att äta om d inte finns annat..

73. Vilken färg på läppstift använder du?
Haha använder inte läppstift.

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
HAHHAH WTF?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Mitt liv är en skönhetstävling, daaa? Haha nej men d har jag inte..

76. Apelsin- eller äppeljuice?
Beror på om apelsinjuicen är sur/besk.

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Hmmm.. kista c om jag minns rätt. Typ en persisk maträtt

78. Favoritchoklad?
FAZER IN MY HEART, annars plopp+cloetta

79. När röstade du senast?
Asså åååh

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
HHAHAHA? Eller joo. D växte typ nån tomat ute på gården förut. Typ när jag var 8. Visste inte om d var en tomat, men jag käka upp den endå. Hhahhaah (Det var en tomat)

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Nee..

82. Är du bra på matlagning?
Haha sådär! Det är iaf kul

83. Klarar du att tanka själv?
Tanka ett halebop kontantkort elleeh?

84. Vill du ha barn?
Ja när jag blir äldre

85. Pepsi eller Coca Cola?
Same shit?

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
...

87. Vad var det senaste du köpte?
Hmm... tror det var ett nagellack

88. Har du kräkts offentligt:
Jaa på flygplan

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:
Hitta den sanna kärleken. Om det inte betyder att jag blir heeeelt fattig och får bo på gatan.

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ingen aning

91. Har du ringt något betalnummer:
?

92. Kan man vara vän med sitt ex:
Jadå, det klart.

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast:
Aldrig besökt nån på sjukhus faktiskt... Eller jo en gång. Och det var 10 år sen när Alex föddes.
94. Hade du mycket hår som liten bebis:
ÅÅÅÅH JA. OOM JAG HADE? Det la sig som en hjälm över mitt huvud enligt mamma hahhaha

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:
Typ standard

96. Vad har du i din väska:
Skolböcker, pengar, loggbok, bok osv

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:
HAHHAH RECENSERAR FILMER FÖR ANNABEL HAHHA Bara Annis fattar,hahhah. Men annars brukar jag antingen lyssna på musik eller läsa.

98. Vad är du tacksam för idag:
Mycket.

99. Var hittade du den här listan:
En hemsida

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Hmm.. Linn, Cattis och nån mer med blogg... Någon som vill, haha

Det kallas tidsfördriv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0