Visste ni att...?



Jag har 3 syskon.

Ja iaf 1 hel, och 2 halvor. Haha det där lät lite fel.. Men de flesta vet iaf att jag har en lillebror. Fast när jag berättar att jag har en storebror och storasyster brukar alla bah whuut och typ tror att jag driver.

Men iaf min lillebror är 10 Eller var han 9..? :S och är min hellillebror. Haha ni fattar. Men lixom mina äldre halvsyskon är typ 26 och 27 o vuxna så typ drf jag ibland glömmer nämna de.

Btw, min syster fick en son för typ 4-5 månader sen. Elliot :D Visste ni att...? gånger 2-edition! Surpriiiise! Så ja jag är kinda moster. Ballt va? Hahhahahha omg min lillebror e morbror och värsta: PAPPA E MORFAR HAHAHHAAH.

Aja nog med information. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0