What would you do if I told you I....

Hello guys!
Suttit här ett tag nu.
Var ju på dansen, slutade typ 20 i 8, 19.40 med andra ord.
Hade tänkt att duscha nu faktiskt..
Sen antagligen försöka somna så tidigt som möjligt!
Svårt att gå upp på mornarna.
Vad hade ni tänkt o göra i helgen då?
Haha gosh, varför skrev jag ens d där, vet ju att ingen kmr svara..
Menmen själv ska jag förhoppningsvis vara med Linn.
Om hon kan!
Annars får jag väl fråga om nån annan kan va med mig.
Men Linn kom ihåg att fråga o smsa/ringa så jag hinner planera in annat
om det inte skulle gå!

SOVMORGON IMORN!!! BÖRJAR FÖRENS 10.20!!!
Börjar 8.10, hemkunskap.
Fan.

Aja nu ska jag duscha som sagt, pussar



Bild på Annis och Cattis från typ första/andra veckan i skolan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0