Freda'

Vi kör med min traditionella dagen-lista!

Hemkunskap -
Kom typ en halvtimme sent för jag trodde vi börja halv 9 men vi börja 10 över 8??? Annars var timmen skitkul. -va annars d var ju hemkunskap..?- Vi gjorde fruktsallad och SKIIIIIITGOOOOD SMOOTHIE! Älskvärd asså...

So - Hade glömt läxan, men Okran rädda mig ändå! Fast sen fråga han ändå inget om läxan, haha typiskt.. Sen kolla vi på nån film om valen Hahha musiken i filmen var lovely!.

Lunch - Inte ett dugg hungrig pga hemkunskapen. Lixom just när det är hamburgare?

So - Pratar om nåt grupparbete. Eller redovisning.

Franska - Läxförhör + lyssna på alors on danse (a) haha

Engelska - Göra klart ett papper, läsa resten av timmen


Så vi slutade 10 i 3. Och sen åkte jag hem och var fett glad över helgen. Tänkte fråga Linn om hon kan komma idag o sova över 2 nätter istället, hihi. Men nej det gick inte för henne..

Aja puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0