Häyssaan

Just tvättat bort mitt smink och så. Kom hem rätt sent, var på Cornelia Funke's bokrealease (stavning?). Den börja typ klockan 18, drf jag kom hem lite senare.. Gratis mat vårrullar, olika mackor med fyllningar, lite grönsaker, mashmallows, annat godis och så vidare och så vidare. Vårrullarna var skiiiitgoda! Men iaf. Sen vare lite pjäser De var rätt tråkiga... Men annars satt jag och Cattush där på golvet och åt o garva o sånt.. Och tog rätt mkt bilder oxå! Sen visade de Cornelia Funke live från New york eller nåt där hon var just då.

Men ungefär då så stack vi. Sen fick man oxå en goodiebag gillas... ;) som innehöll bland annat just boken Reckless som hela eventet handlade om.

Men pga de 3 små scenerna de skapat via boken var rätt dåliga, så gav d mig ett dåligt intryck av boken. Men jag tror nog den är rätt spännande ändå..!

Men nu känner jag faktiskt för att sova.. Bloggar imorn kanske.. Tror jag. Eller inte? Jo, jag måste, hahah.

Juste So-redovisning imorn, betygsätts.. Jag har övat! 'host'


Random bild från tbanan idag med Cath påväg till bokgrejen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0