Jasmine har en åsikt




Jag går rakt på sak nu. Jag tycker att det är extreeemt bra att ha en blogg. Man kan skriva om vänskaps/relationsproblem, om vad man tycker och tänker, ja i princip allt man vill dela med sig av.

Det har hänt massor med saker den senaste tiden. Och ja nåra har jag väl uttryckt på bloggen. Och jag kan bara säga att det var rätt skönt att få skriva av sig.

Så till alla idioter som tror att en blogg bara går ut på att bara skapa inlägg? Hahah töntar asså. Min blogg finns för mig när jag vill skriva av mig helt enkelt. Och jaa annars oxå.

Föresten tack för att nån gav mig ett bra åsikts-ämne! Hade funderat på det rätt länge nu... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0