Kort dag

Började dagen med en snabb dusch. Stod i duschen i typ en halvtimme, hahha.. Sen fixade jag mig och drog till skolan. Sovmorgon vare btw, härligt. Började 10.20. Sen vare so (sov+ skämtade med cattis. eller skämt o skämt.. hahahha), Och lunch direkt efter. (Pastaskinksallad+ bröd), sen vare so igen (wii missa typ halva timmen, hade friendsstuff. Resten av timmen sov jag igen), Franska (läxskit), Engelska (lästimme)

Sen kom mamma dit och vi åkte till gallerian med Alex. Enligt mamma var jag i stort behöv av ett par lågskaftade tygskor (sant) och Alex behövde antagligen oxå nåt par skor. Sen så skulle vi äta på nåt pastaställe, men de hade tagit bort den.
Men jaa sen åt vi nån annanstans.
Och så åkte vi hem+ köpte vetemjöl i affären. Så nu ska vi baka kladdkaka, hihi!

Puss


Med Linn älsko efter dansen igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0