Och det blir bara bättre...






Förstörde mammas rouge- låda eller vafan man ska kalla det. Och jag som brukar använda det varje dag oxå, nu kmr jag se ut som en blekfis. Eller eventuellt låna mammas andra rouger, fast vem vet. Hon kanske inte vågar riskera d, haha..

Men lixom höll på o fixa mig o skulle öppna låtan. Och den sitter så hårt och jag har så korta naglar för tillfället så jag fick verkligen rycka i den. Och så gick den upp och ja i nästa sekunden smällde den i golvet. Och nu ligger hela skiten i papperskorgen.

Som tur är blev hon inte arg, en olyckshändelse är en olyckshändelse.. Men fan vad jag älskade den där rougen! Skulle just testa och lägga på, på ett nytt sätt..

ÅÅÅÅH. Rena rama otursdan. Slår vad om att jag blir påkörd senare idag oxå.. Jackpot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0