Rolig lista

Sätt din musik på blanda.-
Klicka på nästa-knappen efter varje fråga.
Använd sångtitlen som svar på frågan.

1. Hur mår du idag? Success
2. Kommer du komma långt i livet? Why don't you love me?
3. Hur ser dina vänner dig? Fanta o rosé
4. Kommer du gifta dig? Somebody to love
5. Vad är ditt livs themesong? Can I be the one
6. Vad är ditt livs historia? Bad boys
7. Hur är skolan för dig? Obsessed
8. Hur kan du komma framåt i livet? Billionaire
9. Hur kommer imorgon vara? Replay
10. Vad är det bästa med dina vänner? Dirty picture
11. Vad finns i lager för nästa vecka? I like
12. Vilken sång beskriver dig bäst? Beautiful monster
13. Hur är det med ditt liv? None of them
14. Vilken låt ska spelas på din begravning? Misery
15. Hur ser världen på dig? Miss Fatty
16. Kommer du att ha ett lyckligt liv? Moving on
17. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? Got your back
18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? Bellas Lullaby
19. Har du en djup & mörk hemlighet? You are not alone
20. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? Got you screaming
21. Hur kan jag göra mig själv glad? La Tortura
22. Kommer jag någonsin ha barn? Iyiyiyi
23. Vad är några tips till mig? Hate that i love you
24. Hur kommer jag bli igenkänd? Can't help myself
25. Vad är min danssång? Hard


Hahhaha fett kul, vissa var ju klockrena!


Kommentarer
Postat av: annabel

Haha, fett bra! Satt och garva åt några x´D

2010-09-03 @ 19:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0