Torsda'

Språkval, so, finska, lunch, no och idrott. Sen var dagen slut.

De 2 sista timmarna var slappa. No gjorde vi inget och idrott fick man själv välja vad man ville göra. Shakade lite med Sassu ;)

För övrigt var dagen... Tråkig, haha! Och Annabel mådde dåligt idag.. Så får hoppas att hon kommer imorgon då!

Tycker föresten att det är sjukt konstigt väder pågång. Lixom ena sekunden skiner solen och nästa öser det ner regn. Haglade till och med idag! Fick nästan en i ögat, aj?

Sen så blir det äntligen popping idag! Har verkligen längtat efter att få börja! Tycker det är så sjukt coolt att kunna dansa så! Och det blir bara bättre nu när Linn börjar med mig. Då har vi chansen att ses minst en gång i veckan, tummen upp!

Menmen, nu ska jag fundera ut nästa inlägg! Hahah känner mig tvungen.. Tänker försöka blogga mkt idag, thihi, duktig jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0