Vad händer idag då?

Chilla livet antar jag. Alex e typ på pingismatch (?) och pappa åkte just iväg för att möta mamma. De skulle kolla på en sak.. Så just nu är jag ensam här hemma. Haha borde nog bädda sängen så inte pappa flippar när han kmr hem..

Men asså åhh... D känns som att jag poppat upp en massa värdelösa inlägg den senaste tiden. Typ alla med samma innehåll. 'Just nu lyssnar jag på musik och facebookar, snart blir det one tree hill'. Nåt i den stilen. Så nu tänkte jag att jag ska försöka köra lite 'riktiga' inlägg. Ni vet typ.. Hiss diss, visst ni, åsikt osv.

Vi får se hur d går, höhöh. Men glöm inte att jag har ett liv utanför bloggen oxå.. not.


Random bild från nån dag i väntan på bussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0