Vinterskor i år

Mamma köpte ju shepherds till mig förra året. Asså de är skiiiitskööna! Typ världens skönaste skor! Har lust o sätta på mig de nu. Fryser nämligen om tårna.
Nemen det är väl fårull i de (?), så isånnafall äre ju inte konstigt att de är så varma, haha!

Efter förra vintern var jag typ fast besluten om att inte ha de i år. Haha jag är rätt noga med vad som är 'ute' och vad som är 'inne'. Men sen tänkte jag att de har ju i och försig varit ute förra året oxå? För kändisarna i hollywood hade sånna mest typ.. För 2-3 år sen? (Rätta mig om jag har fel). Så Sverige e ju lite efter, haha. Och de är varma och sköna som sagt. Så jag känner att jag ska använda de i år oxå + ett par högskaftade+ ett par lågskaftade stövlar mamma köpte förra året oxå.
De är ju inte direkt billiga heller. Typ 1200:- eller nåt sånt?

Men jag längtar helt enkelt till att jag ska få dra på mig de och klampa ut i snön GAAAH ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0