5 saker...



5 randoms om mig:

* Jag blinkar med ögonen lite då och då som något jäkla tix-barn.
Jag bara måste göra det lixom, känns obekvämt annars som att nåt fattas typ haha.. Och för nåt tag sen kom mamma på att det kanske beror på att jag har torra ögon, ska checka hos doktorn snart!

* Jag tänker oftast på saker jag gjort fel och tänker på hur jag borde gjort egentligen...

* Min musiksmak är lika bred som min rumpaaa. Haha ne skoja men asså jag älskar musik och det mesta då!

* När jag verkligen bestämt mig för att göra något spec. Lixom verkligen bestämt mig typ "Nu fan ska jag ta tag i mitt rum". Så gör jag inte det ändå. Världens lataste människa typ.

* Min garderob är som ett bombnedslag. Har sjukt mycket kläder och det blir bara mer och mer. Sen så har jag maassaaa plagg som jag typ aldrig använt eller använt typ en gång. Borde rensa och skänka till välgörenhet istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0