Bara för att jag fick blogglust

[x] Jag tror jag är smartare än resten av min familj
[x] Jag brukar ofta krama mina vänner
[] Min skola har bra datorer
[x] Jag skrattar åt mina egna skämt
[Har en aning om att jag gjort det nån gång som liten, men hoppas inte det..] Jag har sugit på någons tå
[x] Jag fastnar framför datorn längre än jag tänkt mig
[x] Jag minns min första förälskelse
[] Jag kan inte klappa i takt
[Går typ aldrig på konserter] Jag älskar att ragga på konserter
[Haha om jag tar nej kommer alla tro att jag har jättedåligt självförtroende och om jag tar ja kommer alla tycka att jag har för bra självförtroende så jag tar inget av de :)] Jag tycker att jag är sexig
[Ja du vet] Jag gillar maskar
[] Jag har inget bättre för mig det är därför jag gör det hära
[] När jag blir stor vill jag bli som Michael Jackson
[x] Min dator kostar mer än 5000 kronor
[x] Ost är gott
[x] Jag gillar glass
[x] Jag är singel
[x] Det äger att vara singel
[] Jag har varit kär i en artist eller liknande
[] Jag har krafsat hovarna på en häst
[Inte som att jag gjort det nån gång..? :P] Det är besvärligt att byta damsugarpåse
[x] Jag har hört gruppen Kent
[/] Jag kollar på Idol
[x] Jag gillar Linkin Park
[?] Jag vill ha en egen tvål
[x] När jag blir rik vill jag köpa dyra kläder
[x] Jag har pratat i telefon mer än en timme i sträck
[x] Jag föredrar att lyssna på massa olika musikgenrer
[Ibland] I mitt rum står det en massa odiskade glas
[] Jag kan knyta en slips
[x] Jag speglar mig alltid innan jag går ut
[] Jag vet hur man kokar potatis, pasta, ris och hur man steker bacon
[x] Att inte kunna uppskatta hur mycket mjölk det är kvar i mjölkpaketet utan att kolla är sjukt
[Självklart!] Jag tror jag är smartare än mina vänner
[] Jag har haft en kattunge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0