"Friendship often ends in love; but love in friendship - never" - Charles Caleb Colton

Heyyy folkzzzz!

Here I am once again, haha! Dagen började med att jag vaknade (nehe?), åt frukost städa och så. Sen typ åkte jag med mamma till Gamla stan, finska kyrkan. Min moster skulle sjunga med sin kör så vi gick dit. Fett smart egentligen för det är inte lika tråkigt när de sjunger, det tråkigaste är lixom när prästen babblar om massa, då orkar man inte lyssna. Så fick jag iaf en underskrift i mitt komfirmationshäfte av det. Har typ inte gått till några gudstjänster alls haha.. Becca och mormor var oxå där, så gick vi sen hela bunten till kinesiska i fridhemsplan. Hade verkligen hoppats på buffé men det fanns inte så beställde friterad kyckling med sötsursås och sen friterad banan med glass, det näst bästa efter buffé lixom haha. Nu mår jag typ illa, åt så mkt..

Imorn kmr Becca hit. Mamma snacka om att grilla på gården så det blir kanske nåt sånt då :)

Asså värsta sommarvädret! Min hjärna försöker typ lura mig själv att jag har sommarlov haha sjukt. Pusssss


Haha pimp our schooldesks. Vet att ni avgudar min talang i konst, och nej det var faktiskt inte jag som fyllde i med tusch, vilket var lite överdrivet kanske. Bara blyyertss. Lixom hallååå ei saa pilata koulun omaisuutta?! Hahaha sajk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0