If tomorrow never comes

Skola imorn. Haha rubriken. Nemen där försökte du vara lite rolig va, Jasmine? Anyways sitter och dunkar musik och checkar allt man gör på datan. Skrev just min finska uppsats som ska lämnas in imorn! Lämnar ju alltid allt i sista minut.. Men men mamma läser igenom den nu så får jag hoppas att den duger som finskauppsats! Idag skulle jag som sagt velat träffa sötaste Linn men så får man inte tag i henne och aa.. Vill verkligen träffa henne, saknar henne grooovt och det var för länge sen! Vi måste verkligen börja träffas oftare!

Aja idag blev det väl en sista dag med mormor då. Haha jag tror Gud gjorde så jag inte fick tag i Linn för att jag skulle umgås med mormor sista dagen före hon åker till Finland ist. Men men drev typ runt som ett spöke hela dagen. Städade lite, chillade bara och aa. Lite senare kom min moster och tre kusiner (då Rebecca är en av de haha). Sen typ fika vi ute på gården och så se körde de henne till hamnen och jaa..

Men men skola imorn som sagt. Dags att välja kläder snart och duscha. Btw skitskönt när mitt rum är så rent som det är nu! Eller rent och rent det är skitdammigt men lixom att det mesta är på sin rätta plats (haha fast ne mitt skrivbord är katastrooof, men annars.).




Sommartider hej hej sommartider. En liten pedobear där i ena hörnet ahahah jag dör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0