Lista, lika kul varje gång

Namn: Jasmine
Född i: Augusti
Utmärkande drag: Kort, kurvig, brunt lockigt ganska långt hår
Sällskapsspel du gillar att spela: Finns många!
Om du fick välja fritt, vilken utsikt skulle du vilja ha från ditt sovrum: Havet och horisonten, kanske lite palmer, solnedgång på kvällen.
Vad använder du för parfym: Olika men just nu har jag använt 3: Escada, Dolce & Gabbana och Just for girls
Vad har du på dig när du sover: Slappa kläder. Typ nån av pappas t-shirt:s och leggings
Vilka egenskaper gillar du med din mamma: Kan prata om allt med henne och hon finns alltid där för mig. Hon har alltid roliga idér och är underbaraste mamman man kan få.
Vilka egenskaper gillar du med din pappa: Han är den bästa pappan. Beskyddande, snäll, rolig, bäst. Allt en pappa ska vara helt enkelt.
Vilka egenskaper har du ärvt efter dina föräldrar: Pappas temperament typ haha, mammas sinne för matematik.
Om du fick välja vilket kön du skulle födas som, vilket skulle du välja? Motivera: Asså.. Känns kul att vara tjej men ändå ibland önskar man att man var kille. De har så mkt lättare, inte lika mkt problem och så lxm.. Men en tjej fast att killar hade lika mkt problem typ! 
Om du fick döpa om dig själv vad skulle du vilja heta: Finns några namn men kommer inte ihåg nu vilka det var haha.. Men nåt vackert som man kan ha ett fint smeknamn till oxå.
Om ditt liv var en film, vilken skulle det vara och varför: Komedi. Mitt liv är ett skämt. Haha skoja nej men romantisk film skulle jag vilja.. Så underbaart! De slutar typ alltid glatt.
På en skala 1-10 hur snygg tycker du att du är: Haha olika varje dag. Ibland känner man sig skitful och andra dagar kan man känna sig jättefin.
På en skala 1-10 hur nöjd är du med ditt liv: Det är oxå nåt som ändras typ varje dag.. Finns lixom en massa jag är nöjd med men oxå ganska mkt jag skulle vilja ändra. Vet faktiskt inte.
Vad tänker du på när du inte kan sova: ... >:) Haha skoja nej men typ vad jag ska göra nästa dag, om vad som hänt under dagen osv.
Du ritar när du pratar i telefon? Haha om jag har papper och penna i närheten. Typ hjärtan, stjärnor och skriver autografer.
Du har en hemlighet som ingen annan vet? Jaa..
Du önskar att du var smalare? Ja. Önskar att jag fick bort lite lår och höfter.. Min kropp är lixom en typisk kvinnoform. Päron. :(
Du kan spela piano? Gick på piano i ca 6 år. Kan ju spela men inte lika bra som förr. Tycker det är ganska tråkigt..
Du har snott pengar från dina föräldrar? Faktiskt inte :)
Du har gått på bio ensam? HAHHAHAHA nej.. Jag e inte mobbad :)
Du gillar att bli fotograferad? Aa om jag inte känner mig för ful då och det blir bra bilder, då älskar jag att bli fotograferad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0