You can wait and bleed

Imorn kommer de finska utbyteseleverna. (Ingen aning om det heter så men ja..)

Blir en chillvecka dådå! Fast jag har musikredovisning på fredag, måste öva när hon är här.. Måste nog skriva den ikväll! Asså fett smart jag skrev typ hela och sen sparades den inte på datan? Faanimejjskiiit!

Finkaredovisning på torsdag också.. Asså skit måste nog titta vilket filmklipp jag ska ha ikväll och öva.. Nu fick jag lite stress när jag inser allt jag måste göra haha! Först av allt måste jag städa rummet, kaozzz!
Fick ont i tänderna plötsligt oxå.. Aaaj. Haha!

Men nu.. ingen aning :)


Sista minuten plugg i skolan till engelska-glosor typ förrförra veckan!

Inlägget skulle publicerats för typ 1 timme sen, yeay. Jag har gjort framsteg i städningen! Mamma och jag fixade nya lakan, wehoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0