You'll be the prince and I'll be the princess. It's a lovestory, baby just say yes.

Måste bara säga såhär lite snabbt att rubriken verkligen är just en sån låt som ger mig starka flashbacks.


Hann inte skriva om igår menmen. Slutade skolan typ halv tre sen vänta jag på att Becca skulle sluta och aa sen fick hon ändå vänta på mig tillslut för jag är så seg på att komma iväg från skolan hhahahah. Nu låter det som att jag verkligen älskar skolan och vill vara där förevigt hahhahaha.
Men men sen åkte vi iväg till Solna C. Först gick vi till min mamma och hon gav mig pengar och sen börja vi gå runt. Ni ser i inlägget nedan vad jag köpte. Ja inte så intressant men det behövdes. Skulle ha köpt flera jeans oxå men vi fastnade i Ginas omklädningsrum i typ 3 timmar som vanligt så hann inte hahahahha... Men aa vi gick i lite andra affärer före det och snacka och så. Trevlans!
När vi skulle hem såg vi Sabina, Jessica och Melina så vi stannade och pratade med de ett tag. Sen fick jag lite bråttom hem så jag stack.
Idag har jag först städat och sen fick vi gäster, typ pappas kollega med familj. Åt lunch och var lite social haha.
Åååh imorn måste jag till kyrkan. Orkar inte...


HAHAHHAHAHHA JAG DÖR FÖR DENHÄR BILDEN. I Gina igår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0