23 - Vad jag vill bli när jag blir stor

Gud det här är verkligen något som är jättesvårt att svara på. Men alla tjejer har nu eller tidigare säkert haft den där speciella drömmen om att få bli skådespelerska/sångerska/dansare/modell. Jag ska inte ljuga, för jo själv har jag haft alla. Men jag är gammal nog så jag har insett den i mitten i alla fall aldrig kommer slå in. Haha.. och inte den sista heller för aa jag har inte så jätteklassiskt utseende direkt..

Men jo annars skulle jag nog vilja bli designer till exempel. Det är kul med sånt, men ändå så är det jätteliten chans att man får jobb för det är så många som vill bli designers och aa då får bara de allra bästa jobb.

Eller kanske advokat för att de får bra betalt haha. Och när jag gick i tvåan eller nåt så tyckte en fritidsledare att jag ska bli advokat för jag försvarade alltid min vänner. Men asså ändå vill jag inte bli advokat för tänk om någon har till exempel mördat en annan och jag ska lixom försöka försvara den och se till att den får så litet straff som möjligt. Det skulle aldrig funka för jag är just en såndär som ba men gud de låste in henne i en bur i 5 år nu ska de oxå få sitta i en bur i 5 år och inte bara 3. Fattar ni?

Men åklagare skulle nog funka perfekt i sånnafall. Lixom anklaga folk hahah. Det är jag bra på.. Haha ne men aa.

Annars så vet jag faktiskt inte. Sjukt att man ska välja linje och allt i redan 9an.. Men aa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0