5 känslor...

- När man missar bussen. Man blir så besviken. Lixom om man har sett bussen och så springer man och så just när man står framför dörrarna och är redo att kliva på så ba åker den iväg. Fast då är det ju mest chauförren som är dum i huvet men ändå.. Man har lust att ba fu till hela världen typ...

- När man är kär. Så himla underbar. Det enda man gör är att tänka på den personen, i alla lägen, vad man än gör.

- Att få komplimanger. Man blir så glad innombords! Det kan verkligen pigga upp en.

- Känslan man känner när man går hem med nya kläder. Haha jag har alltid en såndär speciell känsla när jag har nyköpta kläder i påsen. Man lixom tänker ba: Aa vad var det jag köpte igen? Och ba aa jag kan ha den med det och det och det. Love it!

- När man är så ledsen så att tårarna inte kan sluta rinna. Och så ligger man kanske i sin säng och hela resten av familjen kanske ligger och sover. Och så försöker man verkligen sluta men det bara kommer mer och mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0