Bara för att jag vet att ni egentligen undrar.

Duscha typ nyss och nu sitter jag och messar+ msnar med lite folkz. Somna jättesent igår. Kunde verkligen inte sova. Min samma vanliga: Gå på toa, dricka, lägga sig i sängen, dricka, dricka, ligga i sängen ett tag, gå på toa, dricka, gå på toa, lägga sig i sängen, gå på toa dricka. OSV! Haha tro det eller ej men så håller det på i en timme typ tills jag ba: NU FAN SKA JAG SKITA I ATT JAG ÄR TOANÖDIG OCH TÖRSTIG, JAG SKA SOVA! Så har som ni kanske förstår börjat misstänka att jag har diabetes. För har även ont i magen rätt ofta. Och ja ständig törst, toanödighet, magont.. Ja det är ju några symptomer. Min mamma har ju diabetes! Men nej tror nog inte jag har det ändå..

Men iaf så hade vi inbrott på skolan idag hahahhaha! Idioterna hade lämnat en massa bevis lr va man ska säga typ flaskor me deras saliv och fingeravtryck. Men det är lite kul för nu har vi små titthål i alla klassrumsdörrar hahahha! Nån har prov så kan nån i korridoren skriva svaren på ett papper och visa hihi.

Menmen nu är jag trötter. Kyssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0