Lite om torsdags och igår.

Nu tänkte jag köra med en gammal Jasmine klassiker. Lite om dagarna:

Torsdag
Franska - Försov mig och missade..
So - Skulle först hitta en grej som jag sen inte ens hade. Sen vare film om typ Kina..
Finska - Prov! Och det var skiiitlätt! I alla fall mycket lättare än jag förväntat mig. Trodde jag skulle faila men nej gud..
Lunch - Pannkakor.
No - Hela timmen gick åt friendsmöte..
Jumpa - Ja jag vet inte riktigt om man kan kalla det jumpalektion.. Men jo det var kul! Körde typ smålekar. Sen skulle killarna i en grupp komma på en kort dans och tjejerna i en grupp, fast båda grupperna skulle välja en från andra. Så ja.. Jag hamnade visst hos killarna. Och nej det blev inte direkt nån dans. Haha de var inte särskilt insatta. De hade rätt sjuka idér hahhahaha. Jasmine kan stå i mitten och pyllistellä sen ska vi stå i en ring runt och aa resten är barnförbjudet haha. Och man ba nej tack? Hahha nej men det var ändå kul. De är så knasiga haha.

Fredag
Musik - Spelade instrument.
So - Jag, Annis och Joanna gjorde vår muntliga redovisning. Gick lite sådär. Kändes inte som att Osmo gillade den för han fråga lixom klassen massa frågor vad de tyckte om det och det och det. Men aa Jesper och Osku rädda oss då kan man säga hahaha. Sen titta vi på nån lagom tråkig film..
Lunch - Koooorv.
So - Typ samma som förra fast vi redovisa inte dårå.
Språkval - Paulina var inte i skolan så vi hade håltimme kan man säga. Gick till Lidl med Olivia och Annis och köpte godis (a)
Engelska - Nåt glostest typ. Gick bra. Hihi
Sen efter skolan stanna jag med lite folk och snacka och så för jag väntade på mami. Sen åt jag lite på italienska, sen lämna vi Alex på tågstationen och efter det gick vi och köpte jeans.

Vet att ni säkert hatar sånnahär inlägg men aa det är inte mitt problem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0