Friluftsdag

Vakna, fixa mig, åt och så. Sen gick jag till bussen. Sjääälvklart ska det ta dubbelt så lång tid än vanligt. Värsta trafiken! Men men sen springer man ner till tunnelbanan som just kom och jag hann oxå för en gångs skull. Haha sweet!
Men kom lite sent då. Såg när gruppen gick typ 100 meter bort. Fast visste inte om det var de så jag ringde Olivia och ja. Menmen sprang efter.
Sen bytte jag om och typ hängde kvar i omklädninsrummet med några ganska länge. Efter ett tag gick vi och spela badminton. Haha sen typ gymma vi lite.

Efter det var det iaf skridskoåkning, men jag pallade inte och jag hade glömt lapp där det stod att jag inte behöver ha hjälm och så hade inte jag orkat hämta skridskorna från källarn och pappa hade glömt. Plus att jag åker snett så det gör sjukt ont.
Men aja de som inte åkte var tvungna att promenera så jag och Satu stack till h&m och kolla lite och Satu köpte typ nån toning.

Sen gick vi tbx till skridskobanan. Jag stod och kolla på när andra folk åkte. Haha skitkul! Kändes nästan som att det var roligare att kolla på när andra åker än när man själv åker. Hahha vissa ser så roliga ut och andra är überskillade!
Men hade skitont i benen (Haha ingen aning varför, gjorde inte direkt mycket under dagen..?), så jag orkade inte gå när alla kompisaaaar gick. Haha så jag blev stående kvar med killarna och typ hängde lite med de och typ pratade och lyssnade när de snacka haha.
Men aa sen gick jag när de sista av de gick. Haha skulle vart för random om jag blev kvar helt utan nån jag känner hahah...

Sen tog jag tuuuubeeen hemåt och sen bussen. HAHA JAG TRYCKTE INTE PÅ STOPPKNAPPEN PÅ BUSSEN! Asså jag är van att det alltid är nån som trycker men ingen gjorde hahahha jag var fett förvirrad när han inte stanna. Så fick gå hem och det är ganska lång väg. Menmen jag överlevde?

Hejdå. Ännu ett rörigt ointressant inlägg ala Jasmine.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0