KryssKryssKryss

[x] Jag tror jag är smartare än resten av min familj
[x] Jag brukar ofta krama mina vänner
[ ] Min skola har bra datorer
[x] Jag skrattar åt mina egna skämt.
[ ] Jag har sugit på någons tå
[x] Jag fastnar framför datorn längre än jag tänkt mig.
[x] Jag minns min första förälskelse
[ ] Jag kan inte klappa i takt
[ ] Jag älskar att ragga på konserter
[ ] Jag tycker att jag är sexig
[ ] Jag gillar maskar
[x] Jag har inget bättre för mej det är därför jag gör det hära
[x] När jag blir vuxen vill jag bli som Michael Jackson
[x] Jag har en dator som kostar mer än 5000 kronor
[x] Ost är gott
[x] Jag är singel
[x] Det äger att vara singel
[/] Jag har varit kär i en artist eller liknande
[x] Jag gillar glass
[Om man räknar när vi i 4an tog bort skit under skorna med en pinne när vi lekte häst på rasten haha!] Jag har krafsat hovarna på en häst
[Har aldrig gjort det så venne..] Byta dammsugarpåse är besvärligt.
[ ] Jag har ett stort dyrt stereosystem hemma
[x] Jag har hört gruppen Kent
[Ibland.] Jag kollar på Idol
[x] Jag gillar Linkin Park
[ ] Jag vill ha en egen tvål
[/] När jag blir rik kommer jag köpa dyra kläder
[x] Jag har pratat i telefon mer än en timma i sträck
[x] Jag föredrar att lyssna på massa olika musikgenrer
[/] I mitt rum står det en massa odiskade glas.
[ ] Jag kan knyta en slips
[x] Jag speglar mig alltid innan jag går ut.
[ ] Jag vet hur man kokar potatis, pasta, ris och hur man steker bacon
[x] Att inte kunna uppskatta hur mycket mjölk det är kvar i ett möjlkpaket utan att kolla är sjukt
[x] Jag tror jag är smartare än mina vänner
[ ] Jag har/har haft en kattunge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0