Roligt :)

ALLMÄNT:

Namn: Jasmine
Piercingar: Nej förutom hål i öronen.
Tatueringar: Nej
Längd: 158 kanske (?)
Skostorlek: 36 typ 
Hårfärg: Brunett 
Är du kär i någon: Första gången i mitt liv jag svarar så här men: JAAAAA!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej.
Tänker du på självmord: Inga tankar på det.
Vilken parfym använder du: Versace bright crystal, DKNY love from new york och en jag inte vet namnet på.
Vad är du rädd för: Kissande gubbar, fullisar, äckliga insekter, ormar osv!
Är du rädd för döden? Sådär..

SENASTE:

Film du hyrde: Typ prince of persia eller karate kid
Film du köpte: Köper aldrig filmer.
Låten du lyssnade på: Hahhahah lite pinsamt, men jag vet inte vad den heter hahha!
Låten du hade på hjärnan: Minns ej.
Personen du ringde: Mamma
Personen du tänkte på: Det du ;)
Bok du läste: Haha typ bd
Personen du fick mail av: Fb
Personen du fick sms av: Becca
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I torsdags! Har ju inte vart hemma nu så.. 


FAVORIT:


Mat: Har många.
Låt: Många.
Sak att göra: Vara med vännerna!
Sport: Dans haha
Dryck: Venne
Kläder: Mjukisar. Så sköna! Men har aldrig det nån annanstans än hemma.. Men typ stretchjeans med någon fin tröja.
Film: Ingen spec

ANTAL:

Gånger du varit kär: 2 gånger.
Gånger ditt hjärta brustit riktigt hårt: Aldrig. Eller kanske en gång.
Någon vart otrogen mot dig: Aldrig
Hjärtan brustit på grund av dej: Ingen hoppas jag.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Hihii minns inte
Ärr du har på kroppen: I ansiktet några från vattkoppor.. Hade vattkoppor i sexan och det är så sent så det blir värre än för de som får när de är typ 2.. :(  Ett på läppen och så kommer jag inte på fler

ÖVRIGT:

Vad har du gjort idag: Vaknade hos Becca. Chillat, degat. Fått 2 nya bhar (behövdes!) och så vidare..
Var det kul: Ja det var det väl haha
Hur tidigt stiger du upp: Helg - Olika, Mitt i veckan - Typ 7
Gillar du att slåss: Haha beror på vem jag ska slå
Vad ska du göra ikväll: Finns massor jag borde göra men inte orkar.. Men måste, så kanske nåt av de!
Är du seriös: Nej. Haha men jo beror på tillfället. Men är nog ganska oseriös oftast.
Vad är du allergisk mot: Inget
Var har du ont: Lite i magen
Använder du hårspray: Nej.
Kan du stå på händer: Nej.
Favoritserie: One tree hill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0