Trött..

Och har ont i magen.. :(  Minns när man var liten och sa att man hade ont i magen så skulle alltid alla vuxna komma och säga att man ska gå på toa. Man ba men gud det behöver lixom inte alltid ha nåt med det och göra.. Men nu ska vi inte prata om toaletter och ont i magen haha..



Kom bara plötsligt att tänka på hur mycket en människa kan förändras på bara ett till två år. För egentligen är inte ett år mycket. Eller jo asså det är jävligt mycket, men om man tänker att man lever i 80-90 år då är det ju inte så jättemycket.. Men iaf. Både utseendesmässigt och tankesättet. Någon/något man älskat för ett år sen kanske man inte riktigt gillar idag. Eller någon man hatat för ett år sen kanske man är helt likgiltig med nu eller tom gillar. Något jag tyckte var skitsnyggt förra året kanske jag skrattar åt idag lixom..

Det är så komplicerat! Allt och alla förändras. Och jag vet ärligt talat inte om jag gillar förändringar. I vissa lägen är de bra men i andra inte..


Alla är tagna för 1-2 år sen. Har tittat igenom alla bilder och ba skit lixom hur fan kunde jag gå omkring sådär ahhaha.



Men är skittrött nu så ska nog sova! Nights.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0