7 - Två utomlandsbilder

Haha ni har ju typ bara fått från Teneriffa.. Men asså grejen är att bilder från andra resor finns på den andra datan eller typ på den gammelgamla som fick virus och dog haha.

'Letar efter annat'


Haha hade glömt att jag hade några bilder från Estland! Men det här var iaf sommaren 09. Minns att jag och min lillebror just kommit hem från Finland och vi var fett arga när vi skulle typ direkt efter till Estland hahahha. Jävla töntar...Men aa. Den här stranden är sjukt härlig! Det är lixom jättegrundt eller vad det heter? En vuxen måste gå ca 100 meter in mot vattnet för att vattnet ska nå den till hakan. Ni kanske ser att folkt står upp? Man kunde lixom ligga på vattnet och sola haha! Härligt härligt :)



Hahah skit minns fett tydligt! Vi var på ett spahotel och jag fick min första manikyr och pedikyr i mitt liv och jag var fett stolt HAHA! Men aa det var oxå från estland. Fast är inte säker på om det är från första sommarn där eller andra. Men det kvittar väl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0