Blev hemma idag...

Asså gud vad irriterande! Hade fixat mig, håret var på plats, mascaran satt fint, kläderna var på, jackan, skorna, halsduken. Och det värsta: Jag kände att jag ville till skolan...

JUST då ska min medicin börja påverka mig med sina jäkla biverkningar, great! Ska inte gå in på detalj.. Men ja, om det blir bättre drar jag till skolan lite senare.. Men just nu mår jag inte bra...

Men som tur är det inte länge kvar jag behöver ta den medicinen. Den är för typ mina tonciller eller nåt, har fått lite problem. Så då kan jag gå till skolan och slippa oroa mig hela tiden, som en normal människa dårå...

Ska jag ladda ner lite låtar till mobilen nu när jag ändå har tid.. Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0