Dag 1 - Presentation av dig själv

Det här kommer antagligen bli lite kort och odetaljerat med tanke på att jag inte vill skriva ut för mycket om mig själv..

Mitt namn är Jasmine och jag är 14 år. Går i åttan.
Bor med min familj i stockholm, och nej jag har inte skilda föräldrar. Har en lillebror, en halvsyster, en halvbror och en übersöt systersson!

Min mamma är från Finland så jag talar flytande finska och min pappa är från Iran, så jag kan även persiska :) . Gick i tyska skolan i stockholm i 4 år, så jo jag kunde flytande tyska och var riktigt bra på det. Dock har jag glömt bort det mesta och har ingen som helst intresse för att lära mig igen. Tyska är inte världens vackraste språk ENLIGT MIG dådå :) Men jo visst skulle jag vilja prata och skriva som förr, men ne asså orkar inte lägga ner tid på det. Jag läser ju även franska och engelska i skolan. Så det får räcka haha!

Jag älskar att dansa, lyssna på musik, shoppa och bara umgås med vännerna helt enkelt! Och choklad hihi.
Hatar spindlar, pissande gubbar hahh asså ni kmr dö men, jo det är min värsta fobi, skitläskiga och fullisar hhahh samma här..

Ja nu kommer jag inte på nåt mer att skriva. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0