Following me is your destiny. Im a drug to you.

Hey bby's :)

Idag har man bara städat, städat, städat! Okej förutom att ätit frukost, duchat, målat naglarna, legat och degat osv... Idag kommer syster, bror och ELLIOT! Sååå kul! Så därför fick jag ta och damsuga! Ja han är ju bara typ 8 månader, så han äter ju i princip allt han får tag i hahahhaha. Så vill inte att han riskerar att ta och käka upp en dammråtta eller så!

Haha måster bara berätta att när jag var hemma hos syster så typ tog han och slicka på alla frukter i fruktskålen hahahhha (förutom annanasen, ouch!). Men lixom tex äpplen, stoppa in de i munnen och rulla runt de där ett tag, hahaha så söt! Och sen satt han och åt på telefonen och råka ringa nån hhahha asså gosh! Men stackarn håller nog på att få tänder, så det kliar ju så sjukt mkt då!
Nej men han är bra på att dregla oxå. Eller asså inte dregla men aa. Han sitter ju för det mesta med öppen mun. Min tröja var bara liiiite blöt efter att ha suttit med honom i famnen...
Men aa, bara för söt!

Målade föresten naglarna bruna! Asså gosh vilket härligt lack, ser ut som freaking choklad! Särskilt när man håller penseln och det bara droppar. MMMMMMMMHHHMMM!

Men nu ska jag snabbt byta om till lite snyggare kläder och sen ta och spela lite gh med brorsan, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0