Guitar Hero

Tjena blåbäär!

Suttit här ett tag nu. Var ju hos Linn. Aa asså först kom hon hit i måndags, sen sov vi och igår åkte vi till henne. Sen sov vi där. Men d var nice iaf! Länge sen man träffa plutten annars!

Fick en killstreak på CoD! En enda. Asså enligt Markus och Linn, men jag tror faktiskt jag fick lite fler! Daaah? Kom till rond 5 på zombiesaken, cooolt! Haha asså det var lixom första gången jag körde CoD, breee. Så man kan inte förvänta sig att jag ska va värsa woowcabaaa (<---- OMG nytt ord ala Jasmine! Kom på det nyss. Ballt som fan.) bäst!

Sen var vi på omegle haahaha, och jag säger bara... Klädnypor. Hahaha, fyfaa-an! Sen orka vi inte va mer, för d var för gross/grose (?). Och ja, Linn. Du har fått mig att gilla rock. Bara de inte skriker överdrivet mkt och det är bra melodi så- Me Likey Like. Aja sen var Linn lite på fb, och jag låg på Markus golv och halvsov. Nej men nee inte sov då. Haha alla tre var lite halvflummiga annars oxå..

Jaja, vi gjorde mer grejs men nu orkar jag inte sitta här o dra värsta 100-sidors sagan.

Menmen har spelat lite GH oxå! Jag börjar bli bra. På easy dvs. HAHHHAHA. Min brorsa retar mig :(

JAJAJAJJAJAJAJ. D här var ett knasinlägg! Och en sak till: Förlåt för att jag bombar med musik lite då och då haha! Men mitt bloggnamn ni vet.

PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0