HAHA

Asså jag bara måste berätta för er! Jag var ju på konfirmations..möte(?) (aja venne vad man säger) och på vägen hem var det vääääldigt halt! Jag gick lite oförsiktigt oxå. Plötsligt börjar jag lixom glida omkring. Asså lixom gud kan inte förklara men mina ben var lixom inte tillsammans med överkroppen. De var lixom på en sida. Aja ni förstår inte men hahahha, så plötsligt låg jag på mage på gatan HAHAHHAHAHHA och jag ba HJÄLP. Och det första jag gör är att kolla att ingen såg (typiskt mig) och sen min andra tanke ba: SKIT JAG MÅSTE KOMMA UPP! Hahahah. Men ingen såg, fast senare kom jag på att det var just utanför något kontorhus så de har säkert övervakningskameror som filmar framför porten. Skit va pinsamt. De garvade nog ihjäl sig när de såg!

Här får ni en bild som bevis på att jag inte överdriver ett dugg haha..


Ser ni? Men vad tror du Jasmine, de har ju ögon.

Haha gooosh! Var heeeelt blöt som ni ser. Nej men gud värsta upplevelsen assååå? Ba falla magplask på trottoareeeen? Herregud assååå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0