Hey. I love you. Bye.

Idag tvingades jag till skolan igen. Men jo det var en helt okej dag. Lärde mig nytt också faktiskt, haha och kände att jag faktiskt gjorde något på lektionerna. Jumpan var rolig. Haha jag var hype. Skrek som en babian och ville verkligen vinna 4-kampen eller vad det nu var :) Haha vi ägde på spökboll förfan! Fast aa fick en boll ganska hårt i ansiktet höhö. Så det gjorde bara liiiite ont sådär? Nej men blir fett pissed på folk som ska kasta så jävla hårt och så kommer den i nåns ansikte :o Respekt lixom.
Men aja! Efter skolan vare friends-möte. Vi håller ju på med lite grejor hähä ;) Folk tror säkert att vi sitter och lider igenom mötena, men jag har alltid så sjukt kul! Haha man vill lixom inte gå hem.

Menmen nu chillar jag livet och lyssnar musiiiik (ofc). Ejetteruligt den! Jak-e njoota e min öra den! Esselem älekum! Dett e jaak esistär khadiiidjä!

Haha nej nu får det vara nog. KÄRLEK TILL ER MINA KÄRA VÄNNER.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0