Hoppsan

Märkte lite stavfel/slarvfel i mitt förra inlägg haha. Smidig tjej. Aja orkar inte ändra..

Lite om dagen:

Vakna klockan 13. Sen åt vi typ frulle o chilla lite. Sen gick vi ut litää. Kom in igen. Spela lite super mario bros på wii:n. Sen åkte vi o lämna hem becca o fortsatte hem till min storasyster. Där var såklart min storebror och hans flickvän oxå. Och ofc Ellliooooooooooot! Han är så sööt xd Men vi åt iaf lite pastasallad där o fika lite och umgicks. Och lekte lite med lillplutten :) Första gången jag var hemma hos min syster. Men det var fint!

Haha Elliot har uggs och converse! Fast bara conversen är äkta. Jag dooog av alla hans skor, de var så sööötaaa! Minifötter haha. Ska jag säga 

Menmen kom hem för ganska länge sen. Spela lite wii för mig själv och så.. O käkar godis. Haha vi fick typ 1 kilo godis var igår, så kmr inte ta slut på ett tag haha!

Menmen. Nu ska jag surfa på de stoooora internetvågarna! Omg kom på d nyss, låter fett bra :o

Aja! JUSTE vår gamla kamera funkar utmärkt! Plus att jag hitta vår andra kamera som inte är lika gammal som den :)

Aja vet att ni bryr er så! Menmen nu ska jag chatta vidare på msn o lyssna musikaah! Ciao babianos :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0