Hötorget

Chacha alla fina och fula!

Vid ca 3-tiden mötte jag Agnes vid hötorget. Sen gick vi runt och kolla och åt på donken. Men det var sjukt länge sen vi sågs sist! Typ 1-2 år sen :o Saknat den bruden! Men aa hade skitkul och det var verkligen på tiden att vi sågs! Haha vi hängde typ 24/7 en sommar. Menmen köpte lite stuff oxå! Alltid lika kul att få nya grejor ;)

Mamma har bakat mockarutor. Skitgooodaaa. Så har typ gluffsat i mig, haha! Men iaf så borde jag verkligen städa igenom min garderob.. Helt kaos! Allt ligger i en stor hög som man snart kan börja kalla Mount Everest... Ändå öser jag på mer och mer. Större garderob eller sluta shoppa så mycket? Jag väljer det första men mamma tar nog det andra haha.

Juste! När jag vänta på Agnes så gick jag omkring och kolla lite så länge. Så var jag i Monki och jag var på väg ut. Så var det en tjej med sin mamma och mamman ba: Kom vi ska be om vatten och tjejen sa typ vad vill du mig? hela tiden med trött och gnällig röst. Sen åkte de upp för rulltrappan och stod framför mig. Och plötsligt typ sjunker tjejen ihop i en hög och mamman ba skriker på hjälp och gråter. Så rulltrappan stoppas och en personal springer upp. Asså hon har lixom inte svimmat helt för hennes ögon är öppna. Men hennes ben bar inte upp henne. Sen samlades massa folk, men jag stack för Agnes var typ framme. Men det var skiiitläskigt. Aldrig sett nåt sånt och mamman var typ helt hysterisk.
Nej usch.. Stackars.. :(

Men nu ska jag hämta mockaruutaaa! Så jäkla gott haha! Pussar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0