If you were truly sorry, you wouldn't have said those things just to hurt me.

Lyssnar på musik världens bästa musik och chattar med lite folks. Annars känner jag att jag döööör av uttråkning..

Men dagen då, haha det var ett tag sen:

Kom lite sent till musiken, men aa vi spela trummor, gitarr och sånt. Sen på so:n vare faktiskt rätt kul! Jobbade med Sofia och Annabel och fick mycket gjort! Sen satt vi bara och snacka i en halvtimme efter lunchen. Men ja sen vare språkval och sen engelska.
Haha följde med Olivia och Brice på deras friendssak på språkvalen.. Jättebusigt. Verkligen. Sen på engelskan läste vi nåt typ.

NU VILL JAG SPELA GH MEN SAJK ALEX HAR VISST BESTÄMT ATT JAG INTE FÅR GÅ IN I HANS RUM!? Gaaaaaaaaah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0