JAG ÄR COOL

Jag spelar sims och jag är coooool! Har gjort en familj som är snyyyyggg!!!!!!!!!! Och byggt ett megasmexigt huuuus! Skit det var skitlänge sen jag spela!

Men bara för att ni är vääärldens bästa läsare får ni en print screen på familjeeeeeeeeeeen!



Lyckades göra vääärldens snyggaste pappa! GRRRRR! Iaf blondinen e mamman och sen e brunetten storasyster och lillasystern e miniblondinen. Ifall ni nu inte skulle försståååå... Så det här är alltså min familj nu då! FAST DE SKA UTÖKA SIG SNART HIHIHIHIHIHI

NU SKA JAG FORTSÄTTA SPELA, HEJDÅ KORVAR HIHIHIHAHAHDKSO

Kommentarer
Postat av: ♥ Mathilda - Theres only one tree hill

Sv: Åh vad bra att någon har användning av det jag skriver! :D



Först var jag typ arg och tänkte att jag inte skulle kolla mer för att det inte skulle bli samma sak... Haha. Men sen kollade jag ändå, och jag älskar de nya karaktärerna och jag tycker att det inte märktes så jätte mycket att peyton och lucas var borta. Haha flummigt värre låter det. Men jag hoppas du fattar ;D

Vad tyckte du själv?

Kram

2011-01-03 @ 00:11:20
URL: http://othtjejen.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad heter de

2011-01-03 @ 00:55:00
Postat av: Sanna

HEJ PRICKIKOOOOOOOOOOOOOOOOORV! (a)

2011-01-03 @ 12:48:42
URL: http://sannapauliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0