Lite bilder!

Kom på hur jag kunde överföra bilder från min mobil till datan! Great! So here we go då.. ;)


Skolgården.. Fett fint me solnedgången o snön ...



Hemkunskap, förra terminen.. Äggpaj, helt ok faktiskt!


Haha so... Rändöm :)


(Ignonera min mage :D) Haha Rebecca lärde mig att göra snygga bullar! Dock misslyckades jag när jag skulle försöka.. Haha vi var i samma omklädningsrum i 3 timmar(!) Haha skit va tiden går snabbt när man har kul! Men seriöst, världens finaste kusin ♥ (Och checka ögonen! :o)


Saknar sommarn så d gör ont...


HAHAHHA, JUSTE OMG! (Från sensommarn)


Very mucho random! Teneriffa från i somras :)


Annis steker jod (eller va d hette :o) med kaasupoltin! Cool eller cool? ;)

We love em old pictures!

Kommentarer
Postat av: Becca kusiiin<3

Jag ser gätte tjock ut på den där bilden hemskt!:/ tack:) men du är finaste och sötaste kusinen! Love u:) <3

2011-01-17 @ 00:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0