Naaw..

Tumblr_lezvs9zyja1qe2hkjo1_500_large

One tree hill citat. Skit vad länge sen det var jag såg det här avsnittet :o Eller avsnitt överhuvudtaget... Seriöst, har tappat intresse för one tree hill nu när Lucas och Peyton lämnat serien. (De två på bilderna). Älskade deras karaktärer.. Och i början var Lucas lixom mest huvudperson. Sen åker de plötsligt i säsong 6 just när de fått en dotter och allt? Och efter det har jag inte sett de alls nån mer. Förutom när typ nån pratar om de eller ringer de eller nåt.. Man ba jahapp.

Nej men jag tycker one tree hill har blivit så mycket sämre utan Peyton och Lucas... De var ett fett gulligt par hihi. Och på nåt sett tycker jag att de nya som ersatt de (Alex, Julian, Quinn och Clay) är lite tråkiga haha... Men som tur är har vi Nathan, Haley och Brooke kvar :) Men lixom Brooke och Peyton var ju bästa vänner så nu aspådspadpkmcsaopfkso.

Aja ska sluta nu. Ingen är ens intresserad. Jag vet. Jo en sak till. Chad Michael Murray passar inte i snaggat! Sååååå mycket snyggare i längre hår...


Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha, jag tappade oxå intresset när dom slutade ... Och jad håller med att Chad ska ha långt hår... ;) <3 /J

2011-01-19 @ 11:31:26
Postat av: Alicia

det var ju as bra, Men vrf lämmnade lucas och payton one tree hill ? :)) <3

2011-05-10 @ 10:51:31
Postat av: Alicia

Det står att dom kanske ska komma tillbaka :DDD



Men dom har inte hört eller sett röken om dem -.-



Men vrf lämmnade lucas och payton one tree hill <3

2011-05-10 @ 10:54:17
Postat av: lovisa

allt bra+:D

2011-05-10 @ 11:18:42
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0