Om 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja
2. Höll du några av dina nyårslöften? Haha hade typ inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Haha nej? Eller jo om man räknar min syster som vän :)
4. Dog nån som stod dig nära? Ne ingen som stod mig direkt nära...
5. Vilka länder besökte du? Teneriffa, Teneriffa, Finland och Teneriffa en gång till haha! Och så mellanlandade jag en gång i London och en gång i Riga.
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Ja
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Har inte direkt nåt system inbyggt i huvet så jag minns datum... Men det finns en massa dagar jag alltid kommer att minnas.
8. Vad var din största framgång 2010? Hahaha i Axevalla. Nee jag ba skoja (haha ni fatta inte ens, orkar inte berätta). Men gud min största framgång.. ALLT. Haha skoja ne men kmr inte på nåt just nu.. Asså fattar inte ens vad man menar med min största framgång..?
9. Största misstaget? Massor.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jo sjuk.. Skar mig på fingret med en kniv (HAHA vääärsta skadan, skiit). Nej men minns faktiskt inte.
11. Bästa köpet? Gud har köpt massor, så lite svårt att rangordna!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder! Donken ganska mkt oxå i en period när jag alltid var på stan lr nånstans med nån haha!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Även här: massor.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Baby, Why don't you love me, Oh my gosh, bedrock, let me love you, love the way you lie, waka waka, magic OCH SÅ VIDARE OCH SÅ VIDARE! Skulle kunna fortsätta hela kvällen haha. 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare tror jag. Har alltid vart 'känd' för att vara den glada tjejen som ler och skrattar hela tiden. Och ibland förra året tex om jag var lite nedstämd så kom folk o ba wtf har hänt me dig? Du e alltid glad? Haha jag ba jasså. Nej men ärligt talat vet jag inte vad som håller på och händer med mig just nu. Har vart ganska depp lite då och då under året. Hoppas att 2011 blir bättre!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Lagt tid på studier! Fan när jag tänker efter så pluggade jag knappt. Och sen förväntade jag mig mer än vg? Herregud hur dum?
17. Vad önskar du att du gjort mindre? SUTTIT VID DATAN! Haha men det är som att några inte kan slita sig från tvn---> Jag kan inte slita mig från datan xd
18. Hur tillbringar du julen? På Teneriffa! Först så åt vi gröt till lunch. Sen gick de och spela tennis men jag orkade inte. Sen senare på kvällen när det var mörkt hoppade vi i den kokheta bubbelpoolen! Haha och sen lite då och då i den stora iskalla basängen. Sen myycket senare gick vi och åt på restaurang!
19. Har varit /är du kär? Varit- Ja.
20. Favoritprogram på TV? Kollar inte på tv, men tittar ju på ONE TREE HIIIIIILL!!! Det äger breee. Fast gillar oxå oc, men hade bara första säsongen haha.
21. Bästa boken du läste i år? Gud... Asså jag läser skiiiitmkt men jag är inte den som direkt fastnar spec för nån speciell bok. Tkr oftast alla är bra! Men Gillade ju The Twilight saga...
22. Största musikaliska upptäckten? Huh? Massor
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? HAHA OMG HAR FORTFARANDE INTE ÖNSKAT MIG FÖDELSEDAGSPRESENT?! Mamma väntar på att jag ska komma på haha.. Fyllde år i Augusti. Men grejen är just den att jag inte kommer på! Har exakt allt jag kan önska mig. (Förutom mobilen jag får som en till julklapp snart). Och snälla sluta ge förslag om att jag ska önska laptop? Fick d redan förra året o vill inte ha en till hahah xd
25. Något du önskade dig men inte fick? Fred på jorden.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Hmm.. Gud minns knappt! Vänta ska titta på mina bilder! xd JUSTE några släktingar kom hit och vi firade :)

tårtan
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jaa. Borde umgåtts mer med Linn och inte suttit så mkt vid datan. Och umgåtts mer med Annabel!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? JEANS (!), tubkjol lite då och då. Olika tröjor! Min stil är ganska bred. Kan ha allt från tjocktröjor till fina tunikor.
29. Vad fick dig att må bra? De omkring mig. Mina vänner, föräldrar. DATAN D: Musiiiiik, solen, godis tjockis haha, SHOPPING. Dans, kläder, allt möjligt :)
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Venne, typ olika hela tiden :)
31. Vem saknade du? Oliiikaaa
32. De bästa nya människorna du träffade? Haha kommer inte på nån spec
33. Berätta de saker som hände som du tyckte var bra Massooooooor!
34. Berätta de saker som hände som du tyckte var mindre bra. ÖÖöh att jag inte skötte skola riktigt typ. Aja och nåt mer.
35. Är det någonting du lärt dig detta år som du förut inte insett? Ta inte åt dig när nån kallar dig falsk. Särskilt inte nån av dina vänner. En vän kallar dig inte falskt. ----> Dumpa den direkt. Om du inte vill ge en till chans dvs. Sånna personer är verkligen inte värda dig.
36. Vilka personer har du kysst under detta år? Deru
37. Vem/Vilka har fått dig att känna dig speciell? Bästa vännerna osv...
38. Vilka bloggar har du följt under detta år? Vänners, en ung mammablogg, en oth-blogg osv haha
39. Har du sett någon kändis under året? TAYLOR LAUTNER (!), KRISTEN STEWART (!), Anna Book, Paow, Kissie, Amir osv (haha okej de e inte värsta kändisarna men). O sen minns jag inga fler specialla :)
40. Årets favorit plagg? Stretchjeaansss
41. Har du jobbat under årets gång? Aa verkligen host
42. Någon plats som kommer att påminna dig om 2010? Blå kulllaaaa! 
43. Ett favorit minne från 2010 som du kommer bära med dig. MASSOOOR!!!!!!!!!!!!
44. Har du uppfyllt något mål eller dröm detta år? Jajamen
45. Människor som betytt mycket. Vännerna, familjen.
46. Något som hänt som fått dig att bli ledsen. Mmm
47. Har du träffat en människa som du tror du kommer ha kontakt med i resten av ditt liv? Ne tyvärr inte i år faktiskt. Om man inte räknar me Elliot då hahahhaha.
48. Har detta år varit bättre/sämre än vad du förväntade? Sjukt mkt sämre. Började ganska bra, men ne gillar inte hur det slutade..
49. Årets favorit sak? Datan och böcker (a)
50. Beskriv detta år med 1 ord. Coooolt. Ne skoja. Går inte riktigt o beskriva 12 månader med ett ord :P

PUSSSSSSS. Nu har jag tråkat ut Linn föööör länge hahah förlåt Linn D:

Aja see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0