Smeknamn för namet Jasmine

Bara för att jag ska bevisa för mig själv att det faktiskt finns ett dussin smeknamn för Jasmine. Har alltid tänkt att man bara kan säga typ Jasse och Jojo, men nej!

Here we go:

Jasse
Jassu Blir oftast kallad för det..
Jojo
Jassie Låter fett fint, tkr jag :o
Jassy
Jassuli Händer att jag kallas detta oxå
Jas Blir oftast kallad för...
Jass
Jaz
Jazz
Jay Jay
Jaycee
Jayz
Jazzy-Jaz
Mine
Mina
Min
Miss J
Jamsy
Jassanie
Minnie
Smine
Ine
Jammin
Jam
Jams

OCH SÅ VIDARE OCH SÅ VIDARE! De flesta var lite lagom töntiga.. Men så är det med smeknamn ;)

Vet att ni inte kommer att kommentera, så onödigt att ens fråga, men:
Vilken var finast?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0