Städa rummet..

Asså det känns på nåt sätt som att jag har lite feber eller nåt. För asså jag fryser sjukt sen tar jag på mig typ en tjocktröja då börjar jag svettas efter ett tag. Sen tar jag av mig den då fryser jag igen och så fortsätter det så.. Har i alla fall tittat på tv. Sjunde himlen, åra bästa år, nåt jag inte minns namnet på, top model, lite av Ellens show och lite av Oprahs.

Omg nu fick jag värsta suget efter choklad... 'Tar en bit Fazer'. UUUUHMM, asså fazer e så gott! Min favoritchoklad.
Men aja nu ska jag sluta pladdra. Vill rita, men måste städa och hänga upp mina bilder jag klippte i morse.

Pusshej lingonkebab. Okej det där hängde inte ihop men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0