Upsii, dålig update, thihi

Lite om igår o så då :)

Satt typ hemma o tråka ihjäl o sen så messa Agnes o så aa bestämde vi att vi skulle shoppa i kista. Så aa typ duscha o sånt skit. Sen typ 5 stack jag dit. Men aa köpte lite stuff dårå. Men aja efter det drog vi mot hötorget. JUSTE OMG VI SÅG BOBBY FRÅN EHM.. Paradise hotel? Haha ne juste mammas pojkar! FAN VA FUL HAN VAR SERIÖST. Han satt i tåget o vi satt på en bänk på perongen i fridhemsplan. Och han stirrade på oss med värsta peddoblicken hahaha. Sen börja han garva när Agnes titta dit. Fett ful. Såg ut som en ödla haha.
Men aa haha det var en läskig gubbe som stalka oss. Aja orkar inte prata om det nu :)
Men aa sen gick vi omking lite i hötorget, snacka i tele me nåra o så typ. Men aa sen sov jag över där. Skitkul kväll! Måste göras om :)

Langar väl en bild oxå :)


Haha. Skitfint rum btw :o

Men jaa. Sen idag typ åkte jag därifrån till mina kusiner, för aa min kusin hade fyllt år :) Och så var mormor där hihihi! Aa det var trrrrevligt.
Menmen nu har jag tråk och är ashungrig. Mat. Nu. Snälla. Ge. Mig. Någon. Nu. Snälla. Jaja det räcker hahha puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0