LISTA

Vilken färg har dina skor? - Har massor så vet inte riktigt vilka 'du' menar :)
Hur många sms har du skickat med din telefon? - Ingen aning! Säkert några tusen.
Vem är nummer 9 i din kontaktlista? - 'Tittar' Elin T :)
Vilka finns i din "mottagna samtal"lista? - Alex, mamma, mormor, Becca, random, mer random, ännu mer random, pappa osv :)
Vilka namn finns i din smsinkorg? - Men gud, orkar inte kolla igenom. Men typ Agnes, Elin, Linn, Markus, Annabel, mamma, Becca osv :)
Smsar du mycket? - Nej faktiskt inte. Händer ibland när man står och väntar på bussen, när man har tråkigt eller när man ska träffa nån. Men nej jag är absolut inte en sms-person, gör det knappt.
Vem kysste du senast? - Det skulle ni gärna vilja veta va ;)
Vem kramade du senast? - Agnes :) Nej juste mamma haha! Kom på det nu efter typ 5 minuter haha...
När såg du dina bästavän senast? - Orkar inte tänka haha
Din favoritfilm? - Har ingen spec :) Gillar ju the twilight-saga och aa längtar till bd :)
Din favoritlåt? - Många! Men just nu är det typ bara en massa bullet låtar, kärlek till de.
Bär du på en stor hemlighet just nu? - Hmm.. Typ.
När vaknade du imorse? - 9-10 typ :)
Gillar du hästar? - NEJ USCH. Eller asså.. De är ju lite gulliga o så, men fyfan vad de luktar :o
Har du ett turnummer? Vilket? - Hade typ 7 förut om jag minns rätt. Sen hade jag oxå 3 och 6 för att Annabel hade det, HHAHHAHA. Men nej inte längre.
Vem hade du velat träffa just nu? - Många!
Vilket är det bästa året hittils? - Gud, jag har levt i 14,5 långa år. Hur kan nån tro att man kan rangordna de åren, haha?
Är du kär? - Nej faktiskt inte och jag menar det oxå.
När drack du alkohol senast? - No comments :P
Är du en rökare? - NEJ EUW, ALDRIG. Seriöst, typ det äckligaste som finns?
Föredrar du snus eller rökning? - Euuuuw världens dummaste fråga..
Vad heter du i mellannamn? - Mitra :D
Har du en blogg? - HAAAHHA Nej :)
Vilken klass går du i? - 8b
Ditt favoritband? - Bullet for my Valentine och Dead by April <3
Din favoritartist? - Ingen spec
Thåström eller Håkan Hellström? - Lyssnar inte på sån skit haha
Göteborg eller Stockholm? - STHLM FÖFAN! :)
Vars bor du? - Hemma
Vars vill du bo? - Hemma haha
Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista? - 'checkar' Hands up :)
Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista? - Thanks for nothing.
Vem skrev åt dig på msn senast? - Kmr inte ihåg, alla rutor e nedklickade :)
Vem skrev du senast sms med? - Annis
Vem ringde dig senast? - Mamseeen
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - Jag vid poolen i somras på Teneriffa :)
Blind eller döv? - Gud verkligen inget av de :o
Har du MVG i något? Isåfall vad? - Ja, svenska iaf :)
Hur gammal tror du att du kommer bli? - Haha sånt vill jag inte sitta o tänka på direkt
Vad vill du jobba/jobbar som? - Vi alla har ju våra drömmar...
Var är dina syskon just nu? - Alle sitter vid datan i rummet bredvid och Elnaz och Shahin vet jag inte :)
Senasta kändisen du såg? - Hmm nu måste jag tänka... Minns faktiskt inte :o
Favoritkändis? - Ingen spec
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? - Haha kmr inte ihåg
Har du piercingar? Isåfall, vars? - Nope, förutom hål i öronen som jag aldrig ens har örhängen i :)
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? - Temptation haha
När grät du senast? - Hmm.. Tror det var i förrgår eller nåt. Kan verkligen gråta åt ingenting när jag har min period :S
Är du vig? - HELL NO HAHA
Vad står det i ditt senast skickade sms? - "HAHA neeeee verkligen inteeeeee! Men aa, sitter vid datan och lyssnar på musik. Sj? :) <3"
Använder du hårspray? - Haha nej... :S
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Vet faktiskt inte :o
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Haha nej.
Uppsatt hår eller hängande? - Asså jag har faktiskt börjat trivas i uppsatt igen. Förr tyckte jag det var asfult på mig men aa när man får komplimanger o så börjar man ju lxm gilla det mer och mer :) Men i skolan har jag typ alltid utsläppt.
Vill du gifta dig i framtiden? - Jaa om jag hittar 'den rätte'! :D
Vilken vän vet mest om dig? - Linn och Annabel typ.
Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? - Haha ja tyvärr...
Vem skrev åt dig på Facebook senast? - Jimmy :)
Vad stod det i din senaste händelse? - Nicolas 'efternamn' gillar din kommentar: "Ehm kanske för att det är Bakri :P"
Vill du bli modell? - Nej :) Eller jo om modelljobb bara vore glamouröst, men det är ju inte de, så nej :) Men annars jo!
Dina bästa tjejkompisar? - Linn och Annabel är typ de jag kan berätta mest för.
Bästa killkompis? - Har inte direkt nån 'bästa' killkompis :)
Vad var det senaste du installerade på din dator? - Minns inte :o
Vem är den perversaste person du känner? Haha känner inte personen längre... och har inte hittat nån som skulle ta dens plats :P Men jag kanske..(?) Haha skoja
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? Allt typ haha. Men ansiktet oftast.
Favoritdryck? - Fanta exotic!
Favoritdryck innehållandes alkohol? - Usch alla smakar typ skit :)
Senaste CD-skivan du köpte? - Gud det var länge sen..
Har du några plancher i ditt rum? På vem/vad? - One tree hill människor+ twilight människor :)
Vad ska du göra i sommar? - Teneriffa, chilla livet, sola bada, shoppa vara med vänner :D
Har du rökt på/knarkat? - Nej euw :o
Hur ofta festar du? - Sällan :)
Favoritskådespelare? - Oj.. Många snygga ;)
Favoritkomiker? - Haha ingen typ
Klänning eller kjol? - Beror på vilken modell, men båda om de är fina :D Men klänning bara på sommarn då eller festligt tilfälle. Kjol kan man lxm matcha till vardagen :)
Har du varit med på TV? - Ja haha
Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? - Kollar inte på tv, bara när jag är sjuk typ :)
Snyggaste kändisen? - MÅNGA: Enrique Iglesias, Chad Michael Murray, Edward Cullen Haha asså aa han finns ju inte, men Robert Pattinson är inte snygg bara Edward :), Taylor Lautner, Justin Bieber, Ryan Sheckler, Jake Gyllenhaal, Alexander Skarsgård och mångamånga fler :O
Vart vill du resa innan du dör? - Hmm.. Kanske besöka Amerika typ Florida/NY eller Thailand kanske? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0