Vad har jag gjort idag då?

Har börjat älska teknik! Skitkul att försöka komma på saker till katapulten :D

Men aja: Teknik Kuul, Bild Satt o digga till mina älskade rocklåtar, Matte Helt okej faktiskt, Lunch, Matte igen Usch men ja ändå helt ok här med haha, Svenska, Finska.

Efter skolan drog jag till stan med Annis :) Skulle byta ut några saker. Men glömde kvittot på ena, haha smart där! Men aa tur att jag bytte hoodien, för den såg mkt bättre ut i mindre storlek :S  Asså jag är inte den med hoodie-stilen men de är sjukt sköna nu när det är kallt på morgonen! :D

Men aa köpte en oversize tröja och en kjol! Sen så gick vi på donken ofc haha... Men aa nu ska jag stänga datan. Är trött som fan och har ont i huvet.

PUSS HEJ KALKONPASTEJ

Juste en sak till: Hade fett otur idag. Först råkade jag banka på mitt finger med hammare på tekniken (Gjorde jävligt ont stod och sög på fingret), sen brände jag ett annat finger med limpistol på samma lektion, aj. Och så hände nåt med min tumme som jag inte minns vad det var.. Menmen. Misshandlade fingrar haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0