5 saker ni kanske inte visste om mig

Tidsinställt


- Ibland när jag läser en text så kommer jag inte ihåg vad jag läst. Händer oftast när det gäller faktatexter i skolan. Har jättesvårt för att koncentrera mig att läsa om andra pratar, för lyssnar på deras prat istället.

- Jag svettas av att dammsuga och ibland känns det som att jag svettas från ingenstans och det hjälper inte när man tar av sig kläderna. Tror jag är i klimakteriet.

- Jag är en riktig shoppaholic. Man ska inte släppa ut mig i klädaffärer, särskilt inte om det är rea! Dock har jag inget större intresse till smycken och accesoarer. Ibland kan jag dock piffa upp outfiten lite, men smycken är inte riktigt nåt jag bryr mig om. Örhängen till exempel använder jag sällan.

- Jag är väldigt kreativ och nyskapande. Har alltid roliga och galna idér och tycker det är jättekul att lixom skapa saker. Tillexempel så hade jag och Annabel en massa sjuka men kreativa idér för några år sen när vi var lite yngre. Lite roligt att tänka tillbaka på allt vi ville göra. Klädmärke, bok, detektivbyrå. Allt möjligt haha!

- Min talang är att jag har jättebra namnminne hahahah! Om jag en gång sett/hört nåns namn så minns jag det. Kan typ allas för och efternamn i vår skola från typ fyran uppåt, vissas mellannamn till och med och så minns jag mina kompisars kompisars namn som jag inte ens känner. Helt sjukt egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0