Åsikt.

Tidsinställt


Tänk om jorden går under 2012, då har vi gått i skolan typ halva vårt liv och bara för att få en utbildning och framtid som vi ändå inte kommer få? Vi hade kunnat ha kul istället, vafan.

Men tror ändå inte på att jorden går under. Det är så många gånger som folk sagt att jorden ska gå under, men det har aldrig hänt. Dock vet man aldrig, kanske det händer nu? Men jag tror inte på det ändå. Dessutom så har ju forskarna sagt att det kommer ske om typ 50 miljoner/miljarder (?) år eller nåt sånt om jag minns rätt.

Men ändå.. Plötsligt en massa naturkatastrofer, döda fåglar, hål i ozonlagret, isbjörnarnas is smälter bort. Jag kan inte säga att det inte skrämmer skiten ur mig, för det gör det. Men jag tror att de som säger att jorden går under då har räknat ut alla de här naturkatastroferna och försöker få folk att tro på att det kommer hända. Fan de där jävlarna borde ju sättas bakom galler. De skrämmer folk och får de som tror på det att leva i rädsla? Tänk sen den dagen då jorden ska gå under så sker det tex en jordbävning nånstans. Fan, stackarna kommer tro att det är jordens undergång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0