Ei mun jalkani kanna, kun olen sinun kosketusta vailla.

Det här fick jag med mig hem när jag var och letade efter bikini med mamma före jag åkte till Finland. Fick även tre bikinisar men lägger kanske ut bild på de nån annan gång!


Kärlek vid första ögonkastet. Typ mitt favoritlinne just nu.


Kärlek vid första ögonkastet här oxå faktiskt haha. Låter lite överdrivet men det är ju fan sant haha.


Klänning. Lite speciell och ovanlig men skitsöt. Den första jag prova var för liten och nästa storlek de hade var för stor och storleken mellan de var slut. Men mamma tyckte den var så söt så hon tyckte hon att hon eller mormor kunde sy in den. Så mormor sydde in den när jag var i Finland.


En till klänning som ser ut som en långklänning på bilden men den är till typ under knäna eller nåt, minns inte.

Måste bara säga att alla kläder ser mycket snyggare ut på. Allt är från samma affär, nån random jag inte kan namnet på. Fick också ett par svarta vanliga shorts, men glömde ta kort.

Tidsinställt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0