Finland Sommaren 2011


Godasteee! Borde fan finnas i Sverige här finns bara äcklig freeway cola, sprite och sånt. Där finns fan annanas och hallon. Kostar typ 4-6 kronor + skitgott.




Haha fika med mormor, Rebecca och mormors kompis efter nån lite random dans-teater.


Rabarber-hallonpaaaj med vaniljgrädde och en chai latte. Asså Coffee house's chai latte smakar inte heeelt som chai latte. Det är typ mycket sötare. Men det är ändå skitgott, fast på ett annat sätt!


Haha jag var lite stolt för att två av mina parfymer var med på toplistan i Sokos (a) Den högst upp och den längst ner. Råkade röra på mig när jag tog bilden därför lite suddig haha..


Det var Kuopio tanssi ja soi. (Såg Sam, en kille som vann Finlands "Dance" Fett cooolt gick förbi han när han stod och snacka med typ sina polare.) Han som står på scen är Jari Sillanpää hade ingen aning om vem det var före det där men jaa han hade väl bra röst och var lite rolig. Men jag är inte direkt för sån där gammal finsk musik.


Chillaaa med freeway annanas-läsk och sudokuuuu. Och det fina vädret som inte var fint!


Hahhaha hungrigchey.95




Cool Rebecca! Kurd från Finland. Hahahaha omg jag kom på det nyss fan va smart (a)

Jaa det var väl lite bilder! Ganska sent ute men det är för att det här är tidsinställt för att ni ska ha nåt att läsa om när jag är borta :)

Kommentarer
Postat av: Kusiiin :)

Hahahhaha den va bra:p hhaha ska fan börja säga så:) "vilket land kommer du ifrån?" jag svarar " jag e kurd från Finland" hihihihi xp <3

2011-07-11 @ 01:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0